.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
کوتاهی در زمینه پیگیری فساد 8 هزار میلیاردی صندوق ذخیره فرهنگیان خیانت است
نماینده مردم بابلسر و فریدونکنار در مجلس شورای اسلامی گفت: موضوع عدم شفاف‌سازی فساد 8 هزار میلیاردی و پافشاری بر سیاسی‌کاری در وزارت آموزش و پرورش با قاطعیت برخورد شود و کوتاهی در این زمینه خیانت است.

به گزارش شمال نیوز:ولی‌الله نانواکناری امروز اظهار کرد: حادثه تلخی در ارتباط با صندوق ذخیره فرهنگیان که به‌دلیل نبود نظارت دقیق شاهد بودیم که نگرانی افراد به‌ویژه قشر عظیم فرهنگیان که باید از این امکان بهره‌مند می‌شدند را در پی داشت.

وی با بیان اینکه رفاهی که باید شامل حال فرهنگیان می‌شد مورد سوءاستفاده قرار گرفت، اضافه کرد: به هر صورت این حرکت ناشایست موجب شد اعتماد فرهنگیان نسبت به این کار بسیار خوبی که برای آنان انجام شده از بین رود.

نماینده مردم بابلسر و فریدونکنار در مجلس شورای اسلامی با اعلام اینکه در حال حاضر تعدادی از این افراد با دستور قضایی بازداشت شدند، افزود: امیدواریم دستگاه قضایی با پیگیری مجدانه و برخورد عبرت‌آموز اقدام لازم را انجام دهند تا افراد فرهنگی بتوانند از این امکان بهره‌مند شوند.

نانواکناری با تأکید بر اینکه بحث پیگیری این موضوع از طریق دستگاه قضایی دنبال شود، خاطرنشان کرد: البته رئیس جمهور و نماینده رئیس‌جمهور نیز این مهم را پیگیری کنند تا حق کسی ضایع نشود و با اجرای دقیق و درست قانون افراد خاطی به مجازات برسند و عبرتی برای سایر افراد شود.

وی در پایان تصریح کرد: موضوع عدم شفاف‌سازی فساد 8 هزار میلیاردی و پافشاری بر سیاسی‌کاری در وزارت آموزش و پرورش با قاطعیت برخورد شود و کوتاهی در این زمینه خیانت است./فارس


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.098 seconds.